kan ätligen säga att min ponny är äntligen tillbaka friskare än någonsin :D!

2011-06-08 @ 23:12:16
Åkte iväg hem till Mias ridbanan och skuttade lite med texas idag, det var varmt som f*n och svetten bara rann! Och banan var lite jobbig i denna värme, men jag måste säga att min ponny är TILLBAKA igen :D






När jag hade ridit klart så fick jag och Julia upp Mia på Texas, hon skritta runt lite på honom och kände sig för och sen tog hon ett litet snyggt hopp på ett kryss :')! Min bäbis är så snäll och go. Finns helt ärligt ingen bättre än honom!



Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Vilken snygging :D

2011-06-09 @ 07:53:05     URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?