trött..

2011-05-11 @ 13:43:42
Helt galet trött jag är, har nästan ingen ork i kroppen, hostar så jag inte vet vad och fortfarande feber, men är iallafall påväg neråt. Uscha!

Hästarna rullade iallafall som på rälls igår. Fast kroppen sa emot lite. menmen.

idag blir det iallafall en lite lugnare dag.

hade iallafall tänkt försöka trimma lilla Peachan lite idag, imorgon ska hon ut och lång joggas oich på fredag är hon värd en vilodag..

Drutten får vila idag
Mix longeras
Peppy longeras eller ridas har inte riktigt bestämmt ännu.

Nä nu ska jag kila så jag inte behöver stressa men hinner med allt, uppdaterar mer senare.




Kommentarer
Postat av: emma

svar: hehe jaaa, =) okej.

jag förstår om du gillade att rida henne ;)

2011-05-11 @ 15:25:50     URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Postat av: emma

svar: (igen) tacktack förrästen, ja angela är en jätte fin häst :D

du är också snäll, haha :'D

2011-05-11 @ 15:30:47     URL: http://emmiiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?