Bildbomb på Mixen!

2011-05-31 @ 20:04:08
Mixen som Merre har hemma under tillridning/utbildning hoppade jag upp på ryggen på, både idag och igår!
Bilderna är från igår, han var jätte fin i slutet då och idag var det en helt annan häst. Helt underbar, jag tror att i rätta händer så kommer Mixen gå långt, verkligen!


Jag rider i platta tenniskor på bilderna då mina ridstövlar gått sönder, men de gick ju det med. Haha! Clown!

Igår var jag och merethe väldigt aktiva, vi red samanlagt 10 hästar ilag och jag kan säga att min rumpa gjorde ont imorsse, hihi! Sen har jag också varit med och börjat suttit på en liten kille, Charlie. Supergo och det gick jätte bra med honom :)!

Imorgon ska jag ta det lite lugnare, men man vet aldrig vad som sker. Det återstår att se :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?