Lilla Connie! :)

2011-05-17 @ 17:31:10
Frågan kom om jag kunde lägga upp lite bilder på Connie bloggen, självklart!!

Oh nothing compares to you, Connie som hon kallas. Var en ponny jag red & tävlade lite under 2010.
En otroligt liiten d-ponny, som jag absolut va bomb säker på att va en C-ponny, men ikke! Otroligt trevlig ponny med mkt potential. Lagomt temprament och hoppar otroligt bra. Verkligen en rolig ponny! Kommer verkligen bli kanon med rätt ryttare! Hade jag själv vart mindre och letat ponny, skulle det absolut vara något att fundera på att köpa. Men eftrsom jag är 18, så är det ingen idee. Verkligen en kalas trevlig ponny, som jag varmt kan rekomendera!!!

Här kommer lite bilder på lila Connie! :)



Connie & Sumatra! :)


Jag & Connie, Liv & Texas! :)









Lilla ponnybus! :')



Kommentarer
Postat av: emma

åååh vad roligt att se! gulltjej :D haaha hon ser ju ut att trivas i delsbo, hon kanske blir kvar föralltid, nerå. hoppas någon duktig ryttare förstår hur fin liten ponny hon är. :D

haha vi var också bombsäkra på att hon va c-ponny ;)



haha jag minns innan hon kom till delsbo. på ridskolan en gång när en ridgrupp skulle rida slalom runt några koner så satte hon full fart rakt framåt och hoppade över alla, HAHA! x)

2011-05-19 @ 19:02:25     URL: http://emmiiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?