Dålig uppdatering och sämre kommer det bli...

2011-05-19 @ 15:44:46
snabb & kort uppdatering. Alla hästar går som på rälls. Drutten va in och gjorde snabb jobb igår, kändes inte alls fräsch, så han får vila nu några dagar tills någon har gått igenom honom, så allt stämmer och är bra med honom. Mixen va in på kliniken igår, skötte sig ypperligt bra, verkligen HUR bra som helst!!! Raspade tänderna och tog bort inken!  Peach & Peppy går som en klocka och är så fin!

Jag & Peach har även siktat in oss på nästa tävling, som är nästa helg i Hudik igen, roligt! :)

Nä, nu är väskan packad, jag väntar på skjutsen. Jag ska faktiskt åka till Nyköping och jobba över helgen, så roligt! :) Berättar mer när jag kommer hem och mobilen finns givetvis med! :)

Hästarna stannar hemma oh min underbara pappa hjälper mig, fast motionera dom står Moa r & clara för. det blir super!! :)

Nä nu måste jag rusa!!

Trevlig helg allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?