väntar...

2011-05-17 @ 08:55:35
Har fan vart uppe sen kl 6 känns det som, fast kanske ändå inte riktigt. Sitter och väntar på at vet ska ringa upp, så jag kan kolla tänderna på lilla Mixen, fast han redan är kollad en gång. Men blir säkert super det! :)

Gårdagen spenderas på kliniken och hos Mia, givetvis mina egna stallar.
Hoppade Både Plexus & lilla gul igår! Wihoo, jätte roligt ju! Båda är ju galet roligt att rida, hoppade helt okey! Man måste ju tänka på att det va första gången dom hoppade under ryttare, så dom va jätte duktig!

Mia gick även igenom Mixen igår, tog bart lite spänningar. Maserade och hade sig. Hästen såg som drågad ut, tugga och gäspa hela tiden, go killen! :') Håller verkligen tummarna på att han får hamna hos någon bra, som kan ta till vara på honom! :)

Idag ska Peachan utoch lång galoppera i skogen, men matte på ryggen, myyys!!
Drutten ska joggas fram och tillbaks till Hånick(bomvägen)
Peppy ska nog få följa med ut och lång galoppera och stäcka lite på benen! ^^
Mixen ska ut och skrittas och joggas, om inte vet kommer ut och kollar tänderna då.

Imorgon, ska det bli en spännande dag, mkt spännande. Åter stå att se vad som händer.
Hoppas även och håller tummarna för ett annat projekt! NU RULLAR DET PÅ, PRECIS SOM DET SKA! :D


Nä nu ska jag rusa, solen är ju på väg fram! :D
Ha en bra dag allesammans! :)


Min sötaste ponny sessa får stå för bilden, bara för jag saknr henne så mkt!<3


Kommentarer
Postat av: emma

super sööttt liten hungrig pålle :D

har du inga bilder på connie att visa på bloggen? :D

2011-05-17 @ 15:14:10     URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Postat av: moa

nåååw, lilla trollgullet vårt! :*<3

2011-05-17 @ 20:28:15     URL: http://moarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?