26/4

2011-04-26 @ 17:47:41
helt otroligt gaaalet trött jag vart hela dagen, vet inte riktigt vart jg ska få ork ifrån. Mn aja det är väl bara att ta sig i kragen och bestämma sig för att göra det.
Ifallafall så var systers barn david här på förmiddagen så hjälpte honom så han fick rida lite, tusen tack till Malva som lånade ut söta lilla Nonna, hon va så underbart snäll, lagom storlek :)
Fick sedan hjälp av david och mocka.  Har precis kommit hem från stering var och mockade och red en liten tur, bara så dom fick röra på sig. Doggis va AS fin, bella va lite stel i bak men på en gång hon hittade framåt bjudning vart hon genast super fin! :) Ska nu upp till Drutten och rida en sväng, mocka o göra klart där. Mix får en välförtjänt vilodag idag, Får se hur jag gör med Peppler och Peachan idag.

Har iallafall suttit och kikat lite tävlingar både i stockholm och här omkring. Hittade massvis i stockholm, jag funderar starkt på att flytta dit, skulle vara underbart att inte behöva åka 20 mil för en tävling, sedan är det tävlingar varje helg, underbart! aja, får se vad som säg och vilken som lämpas bäst.
Efter lite om och men så lyckas jag iallafall anmäla Peach till Hudik nu i början på maj. Ska bli spännande att se vad hon säger om att få komma på ute bana igen, happy horse tror jag! :)

aja, nu ska jag kila så jag hinner blir klar innan det blir mörkt..

uppdaterar mer senare kanske..


Mattes Sessor!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?