Ännu ett tillskott...

2011-04-02 @ 12:51:05
Allt rullade väl på någorlunda igår, tiden var knappt så den räckte till.. Men han med allt iallafall.. Började med Att rida Dog till Clara som var sjuk. väldigt rörlig och fin, nästan lite seg. Så red mkt tempoväxlingar, flyttade mkt för skänkeln. Efter det hjälpte jag Malva att rida henne lilla ponny sixten. Som verkligen är kanon trevlig. så välriden och fin. Men gud va liten han är! ^^

Gick sedan in en stund, efterca 1 timme kom liv och hämtade mig så åkte vil hem till henne i Kitte och red Texas & Solvei. Vi bytte häst efter halva vägen. Då mina krafter va noll. Texas va så himla mkt på tå och testade mig. Men skönt att sitta på en häst som aldrig är dum, utan bara pigg!

Sedan åkte vi hem till vattrång igen, Liv fick den stora äran att sitta på lilla Mix idag, medans jag & Moa red bror 6 drutten. gick super!

Var hemma vid ca halv 5, då var det bara att fixa och dona klart i stallet och packa Dogs & Bellas påsar.
För vi 5 nämligen kom ett nytt tillskott till stallet, denna gång lilla peppy. Som ska stå här 1 månade på tillridning.
Peach & han fann varndra direkt.

Dogge & Bella står nu i stering en månad för att äta upp höet som dem har där, eftersom peach inte kan äta det höet, utan att börja hosta så vart det ju perfekt!

Nä, nu ska jag kila ut och rida, uppdaterar mer senare.


Peppy & Peach :)


Kommentarer
Postat av: moa! :)

naaaw, söta!! :* <3

miss ya! redan :/ <3

2011-04-02 @ 20:31:39     URL: http://moarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?