Bildbomb från idag på texas

2011-04-06 @ 23:22:34
Haha, vad kul de är att titta på sig själv. Man lär sig faktiskt av att se på bilder när man rider.
Vissa bilder ser jag ut som en uppstoppad tupp på och andra som en säck potatis, tur att Texas alltid är så söt oavsett vad!
Ridpasset var inte så seriöst, hade ingen ork i kroppen då jag knappt sovit något inatt (2timmar). Men de blev några varv på ridbanan, som äntligen börjar tina fram, och sen red jag ut en sväng med wilma och nils som sällskap på cykel.
Solvei red jag intervallträning med och hon skötte sig faktiskt bra.
Sen ikväll va jag bokad på gymmet till ett träningspass (core) trodde jag skulle somna innan jag kom fram till gymmet. Men de gick bra och jag klarade av hela passet bättre än någonsin?!
Nu ska jag iaf krypa ner i säng och krama om min pojkväns kudde då jag sover hos svärföräldrarna inatt!
Godnatt med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?