bildbomb på lilla Mixen! :)

2011-04-12 @ 21:15:54
SOm jag skrev i tidigare inlägg så va min bästaste Kusin Marina här i lördags och fottade mig & mix lite gran, så tänkte slänge in lite bilder nu..

Red ut på Peach igår, som kändes någorlunda, inte hennes bästa sida, men va mjuk och avslappnad på slutet..

Peppy vart longerad igår, skötte sig utmärkt, Mix fick sig en skritt tur, är ju så otroligt klock ren.
Drutten vart körd (konditions träning) Super fin!

Idag red jag igenom peppy på ridbanan, GALET fin häst, så glad över peppis idag! :')

Körde en Drutten som trots omskoningen va fin, rullade inte över nå, så bevis på att lite ändring på skoningen vart super! Super glad!

Mix vart longerad idag, la upp några små hinder som han fick rulla på, han va sååå duktig. Tyckte hindrer va löjligt låga, men gjorde helt klart det han skulle.

Moa red peach idag, hon hade skött sig utmärkt. Hon är ju så fin min prinsessa. Hon är verkligen en sån häst som jag verkligen skulle kunna ta med mig in i huset och sova med, min bästaste!<3

Även att världens bästa Dennis har fördelsedag igen, så Grattiis till honom<3<3!

Nä nu kommer det "lite" bilder, sedan ska jag ner och se på tv.

Fortsatt trevlig tisdag kväll alla läsare!



























Helt otroligt vilken otroligt häst han kommer bli, med lite mer styrka kondis, muskler! Fina bäbbis!
Är otroligt aktiv i bakkärran.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?