godmorgon.

2011-04-18 @ 09:02:49
hästarna är ute för längesen, jag sitter hemma.. Mår inte alls bra, har kräkts och kroppen säger emot, vid 10 kommer dom och provar Mixen, så får se till att va på fötterna då, med ett leende på läpparna! :)
Efter det drar jag iallafall till skolan.
Peach & peppy ska få komma ut i skogen idag, hade faktiskt tänkt att busa lite med dom, eller rida och klättra i sandtaget, om det är upptinat, märks väl hur det blir.
Drutten ska ut och lång joggas idag, fram och tillbaks till hånnick.

Ihelgen eller någon dag på påsklovet åker jag någon dag till Stockholm och kollar in nya vita spöket! :)
Får väl se hur det blir, med denna. Är iallafall välriden och välskolad så han har gjort en helhel del. Men mkt finns i huvudet på denna pojk, han verkar vara en riktigt bråkstake..

Nä, nu ska jag rusa, så jag hinner med mig själv.
Mer upppdatering kommer senare! :)


Lina, en stor häst som jag red åt grannen ett tag. Gått 140 om jag inte minns fel.
Jätte välriden, men hade mkt i huve och mkt humör, men FIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?