Kärleken stavas Hästar

2011-04-10 @ 23:15:44
Sitter och kollar på massa olika bilder i gamla mappar på datorn och jag kan inte annat än säga att jag vill inte sova ensam längre, jag saknar min pojkvän och vill att denna vecka som kommer ska gå fort så at han kommer hem snart!

Sen bläddrar jag vidare bland bilderna och hittar massa minnen med Texas, tänk att man kan älska ett djur så mycket som jag gör. Han är verkligen världens finaste ponny :')
Så många gånger jag bara stort och pussat och gosat med honom och så många gånger jag har varit ute hos honom och sökt tröst, han har alltid funnits där. lagt sin mule på min axel och blåst varmluft om och om igen i örat på mig♥

Har haft en underbar dag idag, har bara gjort saker som får mig att må bra!
Först sov jag jätte länge då pappa var snäll och tog ut hästarna imorsse, sen när jag vaknade så gick jag ut till stallet och gosade med alla tre ett bra tag, borstade, klappade och pratade med varandra. fixade stallet sen så att det skulle vara klart.
Åkte in till stan och solade på eftermiddagen och sen efter det drog jag vidare till Bergsjögym där jag körde slut på mig totalt, körde både bodyattack och core.

Sen har jag bara varit, imorgon har jag två möten som jag ska på! spännande.. sen på kvällen ska Texas till Tunalid och Solvei ska skrittas.

Godnatt alla söta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?