Och lilla missil då ♥

2011-04-07 @ 12:40:51
Ja det har varit tyst om Missil nu ett tag, men jag kan säga att jag mår dåligt av att prata om det..
Missil var min absolut första egna häst. Pappa har haft travare så länge jag har funnits och jag har ju ridit på dom sen jag var lill liten, men sen när jag var 8-9år gammal så fick jag världens bästa present.
En allldeles egen häst, en shettis som ägarna inte ville ha kvar då han bara rymde och var en riktig buse.
Missil rymer hemma hos oss också när han får chansen och ända sättet att locka fram honom igen på är genom att lägga sig död på marken och vänta. haha!
Nu har de gått 2 veckor och 3 dagar sedan han var in på röntgen och vi fick svaret varför han hoppade på tre ben. Nu är det bara 1 vecka och 4 dagar kvar tllls Missil ska röntgas igen och då får vi svaret omhur hans framtid kommer att se ut!


Min älskade lille vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?