San Solveille Hit

2011-04-04 @ 21:45:23
Den 20 februari så kom ju Solvei hem till mig, nu har jag haft henne i lite mer än en månad.
Men iaf, Kommer ni ihåg hur Solvei såg ut när hon kom till mig?


Liten lurv var hon allt och charmig som bara tusan!

Nu när jag satt och kollade igenom dagens bilder så slog det mig, att oj vad Solvei blivit såå mycket finare. Inte bara i ridningen utan även i kroppen. Vi har mycket kvar att göra och jag kämpar på med henne!
Här är lite bilder från idag iaf.



Hon är så himla fin och snäll (då hon inte testar på gränserna då).
Solvei är ju som sagt till salu, och jag vill men det skulle inte funka, jag måste ha något större!
Men den som kommer köpa henne kommer få många fina och roliga minnen tillsammans med henne.
Jag hoppas verkligen att hon kommer komma till ett kärleksfullt hem, lilla Solvei♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag hoppas verkligen hon kommer till rätt ställe. Hon blev verkligen fin när du klippte henne.

Har köpt tillbaka henne om jag haft möjlighet...... :(

2011-04-12 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?