Underbar helg!

2011-04-25 @ 14:56:46
Helgen har vart helt underbar! Har ju vart i stockholm från torsdag till lördag. Umgås med Anki och kikat på hennes nya trevliga "spöket".  Otroligt välriden & välskolad kille. Men som kanske är lite väl för mkt tävlings häst för Anki, men vem vet! mkt trevlig är han iallafall.

Kom hem till mina egna finaste hästar.
Peach va heeelt galet fin, och kelig o så glad att matte är hemma. Hon är ju bara för god. Hon är jätte fin att rida för tillfället. Mjuk och lyssnar för minsta lilla tryck o säte. Så känslan just nu när jag rider henne är SUPER!

Mixen är ju en klocka. Han fick 2-3 dagars lugnt och lägga på sig lite hull. Märktes inte ett dugg att han hade stått.
Lika cool och fin att rida. Denna häst har verkligen gått från klarhet till klarhet.

Drutten va lite pigg o på tå när jag kom hem. men mkt mkt fin och lyssnade otroligt bra. Han ska in på banan idag o göra ett snabbjobb! :)

Peppy har lite humör svängningar för tillfället tror jag. Men är riktigt muk och fin när han väl lyssnar o sköter sig.
Men från gården kommer vi allt, han är så myyysig o go.

Solen skiner och det är verkligen kanon väder, så otroligt skönt.  Nä nu ska jag kila ska vara klar med allt vid 4, ska på middag hos mormor & morfag, trevligt! :)





Här kommer två filmer på Lilla tim (ankis spöka) när jag rider honom i helgen.
Välriden, men mkt häst att rida ihop, lite små seg av sig i dressyren, men väldigt fin när man får fram honom.
Aja, ni får väl kika! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fina filmer Merre! :D

2011-04-29 @ 10:06:20     URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?