bra väder!

2011-02-25 @ 10:02:39
Har precis vart ute och gett hästarna vatten, dom va inte alls nå törstiga, så var bara att lunka in igen..
Idag ska min prinsessa få en väl förtjänt vilodag, på söndag bir det hoppträning, känner mig faktiskt lite taggad! ^^
Hade tänkt passa på att köra min prins idag,låta honom jogga en bra bit, så kan får röra på hela kroppen, lite kondition! :)
Känns som allt flyter på någorlunda nu, fast min kropp inte är helt återställd ännu, men är på god väg! :)

Sitter här, håller på kryper ur skinnet, är galet glad... Jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen..
Ser ut som jag & Liv har fått välrdens erbjudande, jag hoppas på det bästa!!!!! :D
Det känns som det här kommer bli GRYMT!

Har haft en rejäl svacka ett tag, men tror jag faktiskt är på väg upp ur den, känns så skönt! :)
Nä nu måste jag rusa, så jag hinner få något gjort! ^^


Liv & Texas, Jag & Isabella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?