BRRR, KALLT!!

2011-02-19 @ 13:32:39
Peach va jätte fin att rida igår!, skrittade/travade henne bara, eftersom hon är under igång sättning. Red henne väldigt lågt och avslappnat. Bar sig jätte bra, flyttade/ställde jätte bra åt bägge hållen, duktig häst! Sedan fick hon lite intraljudbehandla och masage. Hade lite spännings huvudvärk, lite tränings värk i bak, som jag inte får ihop vart hon kan ha fått det ifrån, eftersom hon stått? Menmen.. Roligt iallafall att höra det liv skriver här under, att dom tycker hon är väldigt fräsch överlag! :) Åkte sedan till min vän Bea, red hennes storhäst, på ca 174, burbon heter han. Hon själv låg i halsfluss och kunde därför inte rida. Otroligt trevlig kuse. har blivit jättte lyhörd, börjar få fram "storhäst gången" en duktig bäbis! :) Kom in och kollade då på termometern som visade -27 grader.. Så Drutten slapp komma ut idag, men masage fick han, bandagae på benen. Fortsätter denna kyla över dagen blir det en mysig skritt tur barbacka på samtliga hästar, jag blir galen.. det går ju inte rida när det är 27-.. Nä nu ska jag kila och snabba mig, så jag iallafall hinner mer medans solen skiner.



Bea´s Burbon få stå för bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?