dålig uppdatering igår...

2011-02-21 @ 10:12:00
Jätte dålig uppdatering igår, pga av att tiden knappt räckte till.. Red iallafall Peach igår, som va galet pigg, kunde inte skritta en sekund, studsa och trippa hela tiden, tror hon fick lite vår känslor efter som vädret gick från -30 till 0 gradigt! Kändes iallafall kalas fin, va jätte lyhörd. Idag kommer björn (vet) ut och ska kika på henne en extra gång, böja,klämma & känna! Körde även Drutten igår, som va fiinare än han vart tidigare i veckan, men allt stämmer fortfarande inte till 100%. Men det kommer nog bara jag tar det lugnt och inte stressa.  Red även Trudes häst Texas till henne igår, då hon själv låg sjuk. red honom väldigt mkt i sommras och hjälpte henne att hoppa in honom. En otroligt trevlig häst! Väldigt mjuk och fin, men pigg! Har fått 2 erbjudande nu i helgen. En var att utbilda en ponny som är väldigt sent tagen o väldit ouppfostrade, det andra håller jag för mig själv ett tag, tills jag verkligen har bstämt mig, så återstår att se vad som händer! :)

Idag blir det till att rida dressyr på drutten, försöka få låss bak kärran lite mer, sedan rida min prinsessa om hon nu då är fräsch! :)

Nä, nu ska jag fortsätta med mitt skolarbeta, vänta på att dom hör av sig om hur det gick med peach :)



Jag & Texas sommaren-10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?