Dressyr träningen med Texas avklarad...

2011-02-22 @ 22:25:48
Har äntligen kommit hem.. Har vart en otroligt lång dag idag. Kom nyss hem från ridhuset, där jag red Livs ponny Texas. Otroligt trevlig ponny. Men mkt att jobba igenom,väldigt stel i högersidan. Gick igenom honom, tycker jag fick låss honom någorlunda och gick riktigt bra på slutet. Mkt på skjuts bakifrån, jobbar då ganska automatiskt med rygg. Om man får låss halsen lite till, den dära höger sidan kommer han bli kanon! Och jag har ju bara ridit honom ca 3 gånger förut, det va för ett par månader sedan. Han kommer verkligen bli kanon med lite träning, jag hittat knapparna lite mer, lite mer uppfostring. Men han kändes faktiskt riktigt riktigt fin på slutet! :)
Så jag är mer en nöjd över lill bäbisen! :)

nu blir det sängen för mig del och här kommer lite bilder från idag!:)








DUKTIG PONNY! :)


Kommentarer
Postat av: josefine

Läcker ponny! =)

2011-02-25 @ 21:13:14     URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Marcusfatima

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-14 @ 14:33:42     URL: http://marcusfatima.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?