Fartfylld dag..

2011-02-18 @ 17:27:12
Klev upp runt 6 imorsse och fodrade hästarna, sen åkte jag till jobbet. Pappa tog utsläppet senare snäll som han är!
Hade en korttur idag och jobbade bara från 7.00 till 11.30! Man lär sig något nytt varje dag och idag har jag lärt mig att rulla hår, tummen upp för mig! Hahah.

kom hem vid 12 och gick ut i stallet och fixade allt. Sen åkte jag och pappa hem till Merethe där han skulle massera och intraljudbehandla Peach! det gick jätte bra och på hemvägen sa han "roligt att behandla en häst som de inte är så jätte mycket fel på för engångs skull".
När vi kom hem igen så sprang jag ut i stallet och red ut på Texas barbacka i hackamore. Jag frös som bara den så de blev mest skritt arbete, lite trav och i slutet jätte jätte lite galopp men när bena domnade bort så fick jag avbryta och skritta hem istället!
Nu står hästarna inne eftersom de var så kallt ute. 23,8 står det på mätarn (inte konstigt att vi frös ute).
brrr.. nu ska jag ta ett varmt bad med massa skum sen hämta Fredrik på tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?