Glad Liv & Merethe

2011-02-25 @ 20:25:13
Hej alla underbar läsera!
Sitter hemma hos Merethe just nu, vi var först hemma hos mig och red Texas och Solvei. Det gick super bra förutom att Solveis sadel inte går att använda mer på henne...så de får vi försöka lösa på nå vänster!
Texas gick iaf jätte bra med Merethe idag och Solvei fortsätter jag att kämpa på med. Nu ikväll var vi hem till Merre och körde drutten, haha där gick det undan ;)

Nu ska vi ta och laga oss nå mat, merethe står och hoppar upp och ner och jag är så ivrig att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ni får inte veta riktigt än men förmodligen så kommer nått att hände antingen nu i helgen eller till veckan. Vårt första samarbete! ÅÅÅ VAD GLAD VI ÄR :D


Där var vi två omedvetna små barn som inte visste vad framtiden skulle erbjuda oss två tillsammans♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?