hängig...

2011-02-21 @ 20:20:35
Uscha, känner mig inte alls... Huvudet dunkar kroppen säger stopp och vill bara lägga sig ner och vila. Har iallafall ridit Peach idag, som faktiskt var väldigt fin, men lite tjaffis i munnen från början. Ställde mkt, flytta mkt för skänkeln så hon hitta sig själv till rätta väldigt fort. På vägen hem va hon helt otrolig hade otroligt bra tryck från bakdelen, ställde otroligt fint åt bägge hållen, hade ingenting i handen, verkligen kanon känsla!! Är lite små sugen på att fra till ridhuset något i helgen, verkligen rida igenom henne, träna lite markarbete. Morgon dagen ser inte direkt lovande ut ännnu. Blir väl till att rida Peach, Drutten. Har även lovat Liv att jag ska rida ett dressyr pass på hennes ponny texas, blir spännande att se. Längesen jag satt på den ponnyn!

Har iallafall,alldeles nyss löst licens till moa ( min medryttare) som nu rider min ponny Isabella. Hon ska till timrå den 5 mars, hoppa ld & lc allra första tävlingen tillsammans, Moas första lokala. måste även säga att hon har en helt otroligt ponny hon sitter på, får den stora äran att rida/tävla! Kikade även runt lite tävlingar till mig själv, hittade en hel del, jag är sååå taggad! jag vill ut nu!!!

Nä nu ska jag rusa och natta hästar och sedan lägga mig och vila så jag är någorlunda åter hämtad imorgon! :)



Moa & Isabella, för längesen, gud så dom har utvecklas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?