Happy!!! :D

2011-02-25 @ 22:12:30
Då var allt klart, jag är sååå glad, såååå glad!! :D Allt flyter på riktigt bra just nu, hästarna går riktigt riktigt bra, rullar som på rälls! :) I helgen händer massor av saker, jag är så förväntans full! ^^ Blir iallafall till att hoppträna min egna prinsessa på söndag.
Idag var jag först och red Texas när liv red Solen. GIck ruskigt bra idag, han va såå fin i höger galoppen. Har faktiskt hänt en heldel med honom sedan sist jag satt på honom, så känns riktigt roligt, han är såå fin! :)

Åkte sedan direkt hem till mig, körde Drutten, som kändes kalas fin idag, men pigg.. Liv skulle köra en stund, då mina händer höll på att förfrysa.. Men insåg genast att det inte var någon bra ide, då hon inte såg vägen och höll på att köra upp på plogkanterna heeeela tiden!!! Hahha!

Vart en otroligt sen middag, då vi kom hem kl 8, åt sedan vid 9 och va då vrål hungrig! Men det funkade det med! :)

Nu ska jag lägga mig och vila, åter hämta alla krafter till imorgon, fö imorgon är det mkt på gång, egentligen alldeles föör mkt, men det ska gå det med! :)

Tycker allt flyyyter på bra nu! :D


Mina Sessor, vill ha sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?