har rullat på bra..

2011-02-22 @ 17:49:39
Trots att jag inte kände mig helt 100 i kroppen, hade kanppt någon ork, så har dagen rullat på bra!
Alla stall mockade redan på förmiddagen. Red sedan prinsen ( Drutten) som va kanon fin idag. testade lite gränser bara, men som inte var några större bekymmer :) Sedan skulle jag ju sitta barnvakt åt Emil, en halv timme. Och det va den enklaste barnpassningen jag någonsin gjort. Han sov, jag satt och spelade harpan på datan, haha. BUS ENKELT! Vart sedan till att stressa hem, rida Peach, som va gaaaalet sin idag, helt otrolig..  Jätte mjuk, jätte fin, samlade även väldigt väldigt bra och till och med i svåra varvet (höger). Fått sån otroligt bra känsla på slutet, kan inte annat än sitta och le, min vacka ponny!

Nä nu sitter jag och biter på naglarna och väntar på mat, är hungrig!!!

Sedan bär det av på en gång till ridhuset för att trimma/rida livs lilla ponny texas, som för tillfället klär sig lite grisigt, i rosa. Men han är lite söt ändå faktiskt, fast han vill springa och gömma sig, för han skämms! :/

Nä nu ska jag kila, skriver mer senare om hur det gick, hur det kändes :)



My little ponnie, får stå för bilden, bara för hon är så söt!
Matfors-10





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?