Inte min dag!

2011-02-21 @ 21:33:23
Kom precis hem från Tunalid.
Texas gick kanon på lektionen, helt förändrad motför förra veckan!

Frida var också där i valig ordning och tittade på, delade lite skvaller ed varandra osv.
Sen skulle vi lasta och åka hem. Det gick jätte bra att lasta som vanligt men sen skulle jag köra uppför en minibacke och självklart så gick det inte komma upp!!
Det slutade med att vi fick lasta ur Texas och ta av vagnen. Frida och jag vände på den och drog ner den på "parkeringen" igen så fick Gustav (fridas pojkvän) sedan ta på vagnen och dra upp transporten för backen.
Sen tsatte vi på transporten på min bil igen och lastade Texas. Äntligen flöt de på lite!
Medans allt det så stod jag och hoppade och visste inte vart jag skulle ta vägen av irritation!

När jag äntligen var påväg hem så måsta jag stanna på en mack och tanka, men vad tror ni händer?! Jo mitt bankkort gick i flera delar av någon anledning. Gissa hur irriterad jag blev då! Fick stå still ett bra tag å samla mig innan jag kunde köra sista biten hem!

Ibland blir jag nästan rädd för mitt egna humör...


Hemma stod alla hästarna redan inne, snälla pappa hade tagit in dom och bärt ut vatten. Allt annat hade jag redan fixat innan jag åkte iväg till Tunalid. Som tur var..


Världens bästa Therese och Texas efter deras hopplektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?