När kommer våren då?

2011-02-19 @ 13:29:24
Sitter hemma hos Fredrik nu. Fick en otroligt skön och välbehövd sovmorgon idag..
Mamma och pappa tog fodring och utsläpp imorsse snäll som dom är!
Dom berättade att det har varit nästan 35 minus inatt, stackars ponnysarna som för stå ut och då står dom ändå inne i ett stall! kan inte sluta tänka på dom som går på lösdrift just nu, fyfan..skulle aldrig ha mina på lösdrift på vintern! Men de är ju olika hur man tycker.

Texas var bra söt idag när jag var hem och byte täcke♥

Ska snart åka hem igen, fixa stallet och fixa lite småsaker tills imorgon då det kommer en ny liten häst hem till mig.
Spännande! Texas ska köras idag tänkte jag medans solen skiner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?