nytt tillskott i stallet! :)

2011-02-26 @ 23:34:49
Dagen har vart lång, väldigt låååång! Men det har det lätt vart värt.. Nytt tillskott i stallet!:D
Har träffat ett antal heelt otroligt människor, så himla roligt!!
Mitt nya tillskott är iallafall lilla mix, som är 6 år, ca 165 hög, otroligt snygg faktiskt!! ^^
Hahha, Liv kunde ju även inte hålla fingrarna i styr, så hon tog hem ett halvsyskon, en 7 åring, på ca 163 cm, oxså skiit snygg! ^^  Men måste redan säga att jag faktiskt är kär i min kuse, så otroligt trevlig, snäll, så otroligt lugn än så länge! Ja, mer info om denna herre kommer när jag utforskat honom lite med! :)

Kom hem vid ca 6, då var det bara raka spåret till ridhuset med Isabella, för hade lovat att ha lektion för Moa & Isabella. Gick faktiskt riktigt bra för dom. Men bella tar vart enda initsiativ när Moa inte rider vart ena galoppsprång.
Med lite peppning, några nyp i Moas ben,fårgan vad hon hade dom till så gick allt på slutet riktigt bra, bella hoppade faktiskt riktigt fin! Hon är helt otorligt min ponny! Syns att dom bara blir mer och mer samspelta för varje gång! ^^

Nä nu ska jag och Moa mysa ner oss i soffan, kolla tv, kan behövas efter en sån lång dag, nu är det alltså Moa Öhman vi snacka om! ^^<3


Nya tillskottet, en oslipad diamant! ^^




dåliga bilder, men ni får stå ut tills vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?