sol och värme som jag saknat er!

2011-02-24 @ 11:45:16
Vilket kanon väder det är idag, varmt och soligt.
Ska snart dra på mig stallkläderna och gå ut och rida i det fina vädret tillsammans med Frida.
Igårkväll var Solveis ägare Sarah här tillsammans med hennes mamma. Dom kom med bla. en sadel och lite tillbehör, så nu är det bara att tuta och köra och sätta igång henne riktigt rejält. Vi skrev också ett fodervärdsavtal vilket jag tycker är jätte viktigt och jätte bra ifall det skulle bli något!

Den 5 mars är första tävlingen för iår (hoppning) och jag vet fortfarande inte om jag ska åka eller inte. Egentligen vill jag men ja vi får se vad som händer, sen den 12 mars så ska Texas göra sin debut i dressyren om allt går som det ska och allt känns bra vill säga..jag är grymt taggad för att sätta igång och börja tävla redan nu, men jag vill inte åka iväg om allt inte känns 100 heller, men de kanske bara är något jag har fått för mig i huvudet!


På bilden är det Hanna på Flayen och jag Texas. Den dagen gick allt så otroligt bra♥


Kommentarer
Postat av: Hanna Belin

Det gick så otroligt bra allting den där helgen vi tävlade!

min ponny har inte gått så bra någongång som hon gjorde där,

Du & texas gjorde även också två jätte fina rundor! :)



fast flyen stanna osv så dumma hon sig inte på något annat vis iallafall.

2011-02-24 @ 11:52:02     URL: http://mittlivsomponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, jag har precis blivit kär i den där skäcken på bilden! Herregudans vad söt!



Sv: Det rosa tränset köpte jag på hastboden.se. Dock så finns det tyvärr inte kvar där :/ Tack detsamma!

2011-02-24 @ 16:56:25     URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?