skola....

2011-02-28 @ 13:50:45
Jag är faktiskt riktigt duktig och sitter i skolan just nu.. vaknade av att kl ringde, som vanligt vid halv 5.. Gick upp och gick upp till mixen & drutten och gav dem foder, släppte ut dom.. Mockade även på en gång så det skulle vara gjort.
Gick sedan hem, släppte ut mina ponnysar, passade även på att mocka till peach så allt skulle vara klart när jag kom hem.

Idag blir det dressyr träning för bästaste Erica, det är äntligen på tiden!!!!

Måste även berätta att jag utforskade nyingen Mix lite igår, upptäckte att det är väldigt mkt jobb på honom.
Men han kommer bli kanon med träning, med tiden. En ren problem häst idags läge. Men otroligt trevlig i hantering.
Men det ska nog allt bli häst av honom med! :)

I helgen är årets första tävling, peach ska bara få skutta en ld, en mjukis start, åter stå att se hur hon tänker uppföra sig, matte som sitter på ryggen med, för den delen.

Mer uppdatering senare...


Mixen få stå för lite ny bilder idag, han är så snygg :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?