snö,snö och ännu mer snö!

2011-02-18 @ 08:56:02
Vaknade vid ca 7 och var då ut och fodrade hästarna, dem var som vanligt väldigt ivriga på att få komma ut, men nöjde sig genast när dom fick sitt foder. Idag ska Peach skrittas & travas en sväng. För sedan ska hon kollas igenom av en laserbahandlare/ få masage. Få se om dem hittar något fel eller inte, annars är det bara förebyggande. Få se om planerana går som dom ska, så åker vi kanske till söderhamn för att kika på en häst, där får vi se vart allt leder. Drutten ska även konditions tränas idag, alltså joggas till hånick fram och tillbaks.
På söndag får vi även svaret på en stor fråga och frågan om hur vår framtid ser ut (min & livs) SPÄNNANDE! Nä nu ska jag rusa så jag hinner med allt jag ska iag. Skriver mer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?