Sommaren 2009- Minna

2011-02-22 @ 13:30:00
Sitter och pluggar just nu i ensamheten. Fast det är ganska skönt. Sitter och tänker tillbaka på sommaren 2009 och alla minnen jag skapade.
Det var sommaren 2009 som jag för första gången tävlade en lokal tävling, det var lag också.. Jag red en av ridskolans ponnysar som hette Turks Minna och hade bara ridit henne en gång innan tävlingen. Jag blev dödskär i den lilla ponnyn och eftersom min egna häst bara var tre år gammal och under utbildning/inridning så fick jag chansen att låna hem Minna över sommaren, och det gjorde jag!
Vi tävlade massor hela sommaren och i slutet gick det så fruktansvärt bra, jag längtar tillbaka till den sommaren lite faktiskt. Minnena kommer alltid finnas kvar iaf.

Älskade Minna ♥




Några ögonblicksbilder från olika tillfällen som jag alltid kommer minnas!

Bild 1. Från nordanstigscupen (2010) så egentligen hör den inte hit men det är iaf Minna och jag på bilden!*
Bild 2. Hoppträning i Harmånger med Merethe, Det var i slutet av sommaren 2009 och Minna och jag har aldrig gått så bra ilag som vi gjorde då!
Bild 3. Hemma hos mig på stortäckten, en jätte skön försommarkväll, första gången jag red henne efter hon flyttat hem till mig.
Bild 4. Andra tävlingen tillsammans, detta var en LD tror jag!

Utan Minna hade jag inte varit den ryttaren jag är idag! Nu till sommaren ska jag försöka köpa Minna från klubben, antingen rida till henne och hitta det perfekta hemmet år henne eller ha kvar henne till min lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?