färgglada färger och bling bling

2011-02-22 @ 14:06:52
Utrustningen inom ridsporten kan snart fylla alla hav. Det finns så mycket fina saker och det finns alltid något för alla smaker. Själv tycker jag om när det är färgglatt och mycket bling bling, Merethe däremot hon bara skrattar varje gång jag vill ha något färglatt eller bling blingit till Texas. Hon säger "men ge dej han är ju kille" Men min kille klär i allt faktiskt utom rosa men ja, rosa tycker ju jag är fint så de får vi smyga med när vi är hemma och rider bara. Frida kommer med ett rosa träns till mig idag som Texas ska få (men vi ska bara ha det i smyg) haha!

Men iallafall så vill jag ha ett pra färglada och matchande stigbyglar till Texas tävlingsoutfits och det finns så mycket fint, dessa är jag dödskära i. Men kanske gröna istället för röda och blåa? eller alla tre färger!
Dom nedanför är också snygga!


Men dessa här under är väll alldeles för mycket och verkligen skitfula?! Hur kan man vilja ha på såna här till utrustningen, vi får väll se i sommar vem man ska behöva fnittra i smyg för! Underhållande, hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?