trött...

2011-02-22 @ 12:03:53
Känner mig fortfarande inte riktigt frisk och har inte all ork i kroppen.. har i iallafall fått i mig en macka, alvedon, så hoppas på att bli lite piggare. Så jag kan t mig upp till Drutten och rida honom en sväng, sedan sitta barnvakt åt emil en halv timme. Sedan blir det bara direkt hem och rida Peach som måste gå idag, eftersom hon hålls på sättas igång! Sedan är det bara raka spåret till Vattlång där jag ska träna dressyr på texas. Hoppas krafterna räcker till annars blir det till att ta fler alvedoner. Skönt att stallet iallafall är mockat, allt är klart. Nej nu ska vi inte vara så negativ. Det kommer säkert gå bra. Skrive rett till inlägg senare om du allt gått, så.

Nu måste jag kila så jag hinner med allt.. Tiden bara rullar iväg, hela tiden...



Min bäbis, Drutten<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?