Usch..

2011-02-24 @ 09:25:46

Vaknade av att jag höll på frysa ihjäl, trodde det va pga av förkyldningen/febern.. Gick upp vid ca halv sju och skulle släppa ut hästarna och temperaturen visar -31... konstigt att man frös, nej inte ett dugg!!! Jag vill ha sommar, nu! Hoppas det blir lite varmare mitt på dagen, så man iallafall kan rida :-) Annars får det blir en mysig barbacka tur, mkt mjukgörande, masage efter,skulle nog inte sitta helt fel det heller, för hästarna!

Har iallafall anmält till årets första tävlling, som är i Timrå. Kan inte säga annat än att jag är grymt taggad.
Clara & Dog ska oxså dit, lyckas peppa henne att hoppa sin första L.C avd A! :)
Moa & Min andra ponny Isabella ska oxså dit, göra sin debut på lokal nivå, hoppa ld & lc avd A! :)
Så himla roligt att tävlings säsongen äntligen har börjat!!!!
Är ju även mitt sista ponny år, sen blir det stor häst, både roligt och tråkigt.

Nä nu ska jag rusa ut och kika om hästarna är törstiga, är ju omöjligt att ha hinkar i hagen, det fryser på 2 sekunder... Så det blir till att bjuda dom flera gånger per dag.. Solen börjar även komma fram, nu passar vi på att gå ut, innan den går ner igen!



             Jag & Isabella                                Jag & Peach
    KM vinnare i hoppning-10              KM vinnare i dressyr-10

                                BÄSTA PONNYSAR!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?