Fredriksbergs Lucky

2011-02-23 @ 13:19:29
Har suttit här framför skärmen i flera timmar nu och bara dödat massa tid.
Stallet gjorde jag klart tidigt imorsse då jag tog ut hästarna, sen har jag bara suttit och väntat på att en vän till mig Skulle komma och göra mig ridsällskap men de ser inte ut som hon kommer så ja..

Har suttit och mått lite smått dåligt över en liten liten ponny som står på vår gammla klubb, just nu är han så misskött och så ensam att man bara vill åka dit och sno hem han. Som tur är åker han iväg till ett tillfälligt hem för en vecka idag.. egentligen så tycker jag att han kan få komma hem till mig och Merethe istället för försäljning, här får han iaf omtanke och sällskap. Han kommer även kunna ridas och tävlas tills han blir såld!


Fina lilla Lucky och Merethe♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är verkligen synd om honom! Och de andra hästarna där

2011-02-23 @ 14:15:18
Postat av: Liv Forslin

Det är bara Lucky kvar just nu på klubben. Mirre är såld och Minna är mamma ledig.. Men Minna hade väll kunnat haft det bättre nu också men de är lucky som de är mest synd om :/

Uscha..

2011-02-23 @ 16:06:00     URL: http://meliwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?