Halsfluss..

2011-03-23 @ 21:22:47
Dålig uppdatering igår, det tar jag allt på mig.. Har halsfluss, orkar knappt stå på benen.. Igår fick iallafall små ponnysarna ny skossingar, fötterna va så fina på dom, skönt! Mix & drutten fick även komma ut på en tur i den strålande solen, mysigt!  Idag fick jag sitta barnvakt åt systers barn David hela förmiddagen, det va faktiskt väldigt mysigt! Han är ju så snäll! Sitter så lugnt och snälltså länge disney är på! ;P Tog mig sedan bestämt i kragen och tog mig en tur på peach, orkade verkligen ingenting, trots matte va orklös va hon så fiiin, så smalad!
Och måste även säga att tur att man har världens bästa vänner, för sedan kom Moa Ö hit och hjälpte mig med både Drutten & bror så dom fick komma ut. Mix fick en välförtjänt vilodag idag, lillgubben!

I helgen hoppas/SKA jag vara på benen igen för då är det träning som står på schemat och Drutten ska in på provlopp! Hoppas på att allt rullar på och går bra fram tills dess!

Nä nu blir det till att snabba sig ut och släppa in hästarna och sedan lägga sig framför tv, försöka kurera sig!
Imorgon är det en ny dag, men nya tag och hoppas framför allt på bättre & mer krafter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?