Hejdå Sverige

2011-03-01 @ 23:19:31
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men mycket har hänt de senaste dagarna.
Var till alfta i lördags och donade på med Merethe, som ni märkt har hon ett nytt tillskott i stallet nu!
Själv jobbar jag på vidare hemma med mina kusar! Solvei blir bara finare och finare för varje dag som går..
hon är lite osäker och så när vi rider ut ensama men det går bättre och bättre med tiden.
Texas är som ett gummiband just nu, så otroligt fin och ställbar. Idag körde vi intervall träning då han gick lektion på Tunalid igår (dressyr). Tror texas tyket det var skönt att sträcka ut sig och jobba på ordentligt.
I helgen var det meningen att vi skulle till Timrå och hoppa en Lc som mjukis start på tävlingsåret, men min otroligt fina pojkvän/sambo har bjudit med mig på en resa några dagar till Irland så då fick jag välja på att stanna hemma och tävla eller åka med.
Men de blir fler tävlingar, redan den 12e så är ju nästa (dock ska jag bara kolla på när Texas ska skötta sig galant på dressyrbanan, men de går lika bra ;)!


Snälla och underbara Frida kommer att rida och pyssla lite medans jag är borta, så hästarna kommer inte att behöva stå så jätte länge iaf! Frida är verkligen guld värd hon♥ Världens bästa!!!

Så imorgon flyger vi mor Irland så min uppdatering kommer suga nu ett par dagar, men ni får stå ut och hoppas på att Merethe uppdatrar massor!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas du hade det bra?:)



Svar: Vi får se men nu är jag klar så nu kan jag i alla fall tävla:)



/E

2011-03-17 @ 21:28:01     URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?