helt slut

2011-03-29 @ 20:45:24
Sov hos mina svärföräldrar inatt, min pojkvän är ju inte hemma på veckodagarna men de är ju hans mamma så jag gjorde henne sällskap igår kväll!
Innan jag gick och la mig följde hon med ner och kollade under sängen för att skrämma bort alla monster som finns under sängen, haha!
Iaf så har jag gjort mycket dom senaste två dagarna. fixat pass, betalat alla räkningar, varit på komvux och planerat kurser osv (detta kommer bli toppen för mig), varit på um och fixat lite och tränat!
Igår var Texas in på Tunalid, jag var inte med och kollade men dom sa att han hade skött sig jätte bra och att det gått super för Texas och Therese. Solvei fick traska på här hemma.

Nu ikväll så har jag hunnit med massor. Först gick jag till gymmet och körde ett combat pass och direkt efter så körde jag ett core pass.. inte nog med detta så när jag kom hem så stack jag ut med solvei på en barbacka tur och jag var så trött i magen att när vi travade och jag spännde mig så trodde jag att jag skulle trilla av, hahah!
sen var det mockning och massor av hö skulle tas ner från höloftet..
Nu är jag helt slut, ska ta en dusch och sätta mig och slöa i soffanoch se på TV.. inget humor program helst för det gör så himla ont i magen, redan!


Sommaren "09 en sommar full med minnen, lycka, framgång och motgång och massor av tårar av alla dess slag♥

Imorgon åker jag till ridhuset med både Solvei coh Texas så då blir det nog massor med nya bilder.
Ne usch jag luktar illa måste hoppa in i duschen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?