Inga roliga dagar alls

2011-03-27 @ 23:33:22
Förutom att min pojkvän varit hemma på permision i helgen då!
Missil är mycket sämre. Han är jätte het om benet, svullen, har feber och är hängig osv. Och även fast vi är ute och pysslar med honom flera gånger per dag så är han jätte rädd för att vi ska komma och sticka honom med sprutan så han ryggar när man kommer in i boxen. Lill trollet mitt ♥


Har inte haft någon större ork att åka till ridhuset i helgen, pappa och min yngsta lillasyster har också fyllt år så de har varit fullt upp. Men jag ska iväg nu i veckan för de behöver både Texas och Solvei.

Texas och Solvei har skrittats bara i helgen. Igår följde min syster med på Texas så fick jag lite sällskap.
Idag fick Solvei vila och fundera på allt som händer hela tiden. Och Texas fick sig en riktig genomkörare runt sjön.
Så nu är han rätt så mjuk, även i höger.


Bjuder på lite äldre bilder idag på Solvei coh Texas

Min pojkvän masserade mig i helgen och det bara small i höger sidan, troligtvis så var det något som släppte på höger sida, för jag hade inte alls lika jobbigt att rida hästen i höger idag alls. Hoppas de håller i sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?