ny dag, nya tag.

2011-03-24 @ 09:29:10

Uscha vilken natt, han knappt kunnat sovit något. Näsan är teppt, ögonen rinner, halsen bränner,kliar och gör allmänt ont.. Lyckades iallafall somna vid halv 4 någon gång.. Sedan ringde kl vid 7, jag låg faktiskt och drog mig i 30 min och gick sedan ut och fodrade & släppte ut hästarna. Blåser något fruktansvärt idag. Men hästarna läre väl ändå komma ut.. Första hästen som får komma ut idag är Peachan, väntar på att kl ska bli halv 10 så jag kan kila ut i stllet o göra iordning allt, ska rida med Lovisa & lorden idag! :) Drutten ska iallafall köras idag & mixen ska jag försöka orka rida.. Hoppas jag orkar allt. annars blir det till att Mixen får longeras idag. Nä nu ska jag rusa och byta om, uppdaterar mer senare.


Finaste peach får stå för bilden så här på morgonen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?