seg dag..

2011-03-29 @ 21:10:16
Sjukt vad dagen har gått sakta idag, jag förstår verkligen inte.. Redmin finaste Bellamoffan idag, hon va så underbart söt, när matte kom in i hagen och skulle hämta Peach.. Bella stor vägrade, hon var helt bestämd på att det va hon som skulle komma ut, så hon stoppade själv bettet i munnen och vägra släppa det, söt ponnyn! :')
Så det blev att jag och Moa bytta häst idag. Bella fick extra mkt masage & linimentade henne, pysslade på! :)

Vetrinären va ju även hos Drutten & bror idag, kikade dom. Tänderna va extrem på bror, så dom behövde verkligen en gonom gång :/ Drutten va lite vass, men inget märkvärdigt. Så björn fick raspa dem båda.
Kollade även brors knälar, druttens ben, fick lite tipps, så nu håller vi tummarna på att allt försvinner! :)

Red Drutten & mix idag på eftermiddagen. Och eftersom Druttn raspade tänderna på morgonen så valde jag att rida honom på grimma, ja det gick ju som det gick.. Han va väl inte direkt den mest lyhördaste men det funka.
Mix var kalas fin, galopperade så lugnt och va så avslappnad! :)

I helgen ser det ut att bli andra planer.. Har lite på gång nu, så får se vart helgen bär av! :)

Funderar på att ta mig till ridhuset imorgon med Mix, han skulle behövas trimmas lite. Skulle även behöva lite mer och bättre filmer på honom.

Nä, nu blir det ut och pussa på mina finaste ponnysar, släcka lampan och säga godnatt.


SÖT PONNY, Isabella!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?