Stormigt värre

2011-03-24 @ 10:57:16
Det är ju nästan storm ute, nästan så man vill ha hästarna inne så dom inte blåser iväg.
Har nyss varit ute och fixat stallet iaf och sen har jag pysslat lite med mig själv.
Ska snart åka iväg och plugga..uffa! men men

Igår städade jag min garderob och hela mitt rum i varenda liten vrå så de är så fint och fräscht så man kan bara sitta här och njuta..förutom att rida ikväll så ska jag också tvätta och göra rent massa utrustning, välbehövligt!
Sitter och kollar på lite olika tävlingar också nu och jag är så sugen på att komma ut Nu-Nu-Nu!
hästen är så himla fin just nu också så de skulle vara roligt att få se lite resultat igen.

Missil mår bra, trots att griffelbensfrakturerna sitter så pass högt upp så tror jag att han kommer fixa detta! han är stark mitt troll, nog för att han har skapligt tråkigt hela dagarna av att stå i box helt själv men han verkar ha accepterat att sånt är livet just nu. lill trollet vårat!


Bilderna är på Therese och Texas från i höstas, det är hon som rider Texas på hoppspecial på måndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?