Måndag kväll!

2011-03-21 @ 21:41:48
Kom hem från Tunalids ridklubb för ett tag sedan.
Texas går ju som ni kanske minns på hoppspecial där med en tjej som heter Therese på måndagar.

det har varit så varmt och skönt ute idag att snön har börjat smälta på riktigt, tog mig knappt in på gården när jag kom hem från träningen..tur jag har pappa!

Hungrig kille efter träning. Han börjar bli riktigt snygg nu och formen är i topp!

Solvei fick skritta idag eftersom jag hade så mycket i huvudet efter idag. riktigt skönt faktiskt att bara sitta och tänka på annat och höra hovarna klappra på marken..finns inget mer avslappnade och rofullt!

Minns att sista gången jag red min gammla ponny Baylee så red vi långa turen upp på berget barbacka, vi skrittade och bara hade varandra..att höra hennes andetag, att se röken blåsa om och om ur näsborrarna och höra hovarna mot den hårpackade snövägen.. vi hade bara varandra, det är såna här minnen man minns! det är sånt här som får mig att sakna den ponnyn något fruktansvärt. Baylee var den enda "läraren" jag i hela mitt liv har tyckt om.
Men hon har de bre hos sin nya ägare, det vet jag!
Nya minnen ska skapas och alla som redan finns behåller jag också.

Bild från igår när pappa körde Texas och jag red Solvei på en låååång och härlig tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?