blåsiga dagar..

2011-03-23 @ 21:55:23
Fy vad det har blåst både igår och idag..
Igår fick Texas vila och Solvei fick lunka på upp på berget. Var även iväg med vår hund (min pojkväns & "min") till en tik och det tog inte lång tid förens dom "satt ihop". Uscha det var jätte hemskt! så ja nu har vår lilla bäbis förlorat oskulden..

Idag fick både Texas och Solvei gå intervall, Man märker på Texas att han börjar orka så himla mycket mer just nu än vad han någonsin gjort tidigare även hans "unghäst fasoner" börjar försvinna mer och mer och han börjar bli mer "man" nu eller vad man ska säga.
Solvei orkar mer men det är mycket mycket som fattas där. Men de är bara jobba vidare!

Imorgon kväll funderar jag på att åka till ridhuset och hoppträna med Texas om jag inte tar Solvei, eller kanske båda..beslutsångest! Vi får väll se hur de blir.


Bilder från sommaren '10 då Texas hade sitt första tävlingsår som 4åring. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?