Världens bästa pappa!

2011-03-25 @ 09:45:58
Ja måste då börja med att säga att jag har världens bästa pappa, som har hjälpt och stöttat mig med hästarna nu när jag vart sjuk.. Hn har släppt ut & in dom, mockat, fodrat, jag i stort sätt allt utom och ridit! Måste ju även med ge att jag har världens bästa vänner, som hjälper mig och motionera dom otroliga djuren. vad hade man gjort utan er?!?! Lyckades ta mig ut och skritta & trava peach 1 timma igår iallafall, varken underlaget va acceptabelt att göra mer än så på, min kropp sa ifrån efter lite trav. Mix fick faktiskt vila ännu en dag, men idag måste jag ta mig i kragen, sittu upp och skritta och kanske lite trav, bara han får komma ut och röra lite på sig, eftersom han stått två dagar. Nina rider iallafall Peach idag, så hon får komma ut! Får se om jag lyckas övertala moa att skritta drutten med mig & mix, men då lyckas jag nog jävligt bra! Nu vid kvart över 10 ska jag iallafall till sjukan, nu vill jag bli fri den hära skiten..

Nä nu ska jag rusa, snabba duscha..

skriver mer senare, om jag är på benen.

Här kommer lite bilder som jag lagt in från fonen!



Min finaste prinsesa får börja med bilderna!




Det är fasen helt galet vad mina djur betyder för mig.. Detta är min andra underbara ponny Isabella! :)<3



Hittade även en bild på min hoppsadel som jag har till Peach.
kan varmt rekomendera dem sadlarna (Prestige- golden star). Plusen med dom är deras otroliga stöd, man sitter som klistrad, dem går att värma om, dom är galet mjuk och man får korekt skänkel läge. jag verkligen älskar min hoppsadel, värgar byta ut den. Peach har verkligen haft galet svårt att hitta sadlar, så det känns verkligen skön & helt underbart att ha en sadel som ligger bra och som hästen trivs i och ett plus i kanten är att jag verkligen älskar att sitta i.

nä, nu måste jag rusa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?